Wyszukaj naprawę
Podaj numer oraz token ostatniej naprawy.
Znajdziesz je na potwierdzeniu zakończenia ponawianej naprawy
przesłanym mailowo
lub dołączonym w formie papierowej do Twojego urządzenia.
Jeżeli urządzenie było w serwisie zarówno na naprawie gwarancyjnej jak i płatnej, wpisz odpowiedni nr/token naprawy, którą chcesz ponowić.
- - Ponowna naprawa gwarancyjna, wybierz numer naprawy gwarancyjnej
- - Reklamacja naprawy płatnej, podaj dane naprawy płatnej
Dane poprzedniej naprawy
Szczególy poprzedniego zgłoszenia:
Numer zgłoszenia:
Model urządzenia:
Nr seryjny/serii:
Podstawa naprawy:
Rezultat naprawy:
Typ ponawianej naprawy
Charakter poprzedniej naprawy wskazuje na to, że możliwe jest ponowienie zgłoszenia w oznaczonej poniżej ścieżce.
Jeżeli chcesz zgłosić urządzenie w innym trybie, zapraszamy do skorzystania ze ścieżki
Naprawa
gwarancyjna
lub Naprawa pogwarancyjna w zakładce Zgłoś
naprawę.
Aby przejść dalej musisz wybrać typ ponawianej naprawy.
Ponowna naprawa gwarancyjna
Ponowne zgłoszenie urządzenia z tyt. Gwarancji
Urządzenie jest nadal w okresie gwarancyjnym
Naprawa płatna po odrzuceniu naprawy gwarancyjnej
Poprzednie Zgłoszenie Gwarancyjne zostało odrzucone
Otrzymałeś dokument z serwisu wraz z wyceną i opisem
Reklamacja naprawy płatnej
W przypadku ponownego wystąpienia usterki
*pole nieobowiązkowe w przypadku Naprawy płatnej po odrzuceniu.
W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z warunkami gwarancji oraz regulaminem serwisu.
Ponowna naprawa gwarancyjna Naprawa płatna po odrzuceniu naprawy gwarancyjnej Reklamacja naprawy płatnej /
Dowód zakupu
Data zakupu
{{retryRepairData.date_buy}}
{{ product.dateBuyError }}
Naprawa płatna po odrzuceniu
Przedstawiamy szczegóły diagnozy i wyceny przygotowanej podczas ostatniej wizyty
urządzenia w serwisie.
Nie uwzględnia ewentualnych usterek powstałych po jego wydaniu:
W celu przyspieszenia procesu, możesz zaakceptować kwotę opisanej poniżej naprawy: {{ retryRepairData.estimated_cost }} zł brutto.
Diagnoza:
{{ retryRepairData.feedback }}
Wybierz jaki dokument chcesz otrzymać:
Przedstawiamy szczegóły diagnozy i wyceny przygotowanej podczas ostatniej wizyty urządzenia w serwisie.
Dalsza praca przebiegnie w kilku etapach:
- Przyjmiemy i ponownie zweryfikujemy urządzenie.
- Na przesłany w zgłoszeniu adres e-mail prześlemy proponowany plan przeprowadzenia naprawy oraz przedstawimy kosztorys.
- Po uzyskaniu akceptacji zamówimy niezbędne części i wykonamy naprawę.
- Poinformujemy, kiedy sprzęt będzie gotowy do odbioru.
Wybierz jaki dokument chcesz otrzymać:
Serwis udziela 6-cio miesięcznej gwarancji na naprawę pogwarancyjną oraz wymieniane
elementy.
Podstawą do reklamacji naprawy płatnej jest uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie elementu wymienionego w
trakcie poprzedniej naprawy. W takiej sytuacji naprawa zostanie wykonana na koszt serwisu. Z przyczyn
technicznych, naprawa w systemie ma podstawę „Płatna”, jednak traktowana będzie jako reklamacja poprzedniej
naprawy.
Sposób dostarczenia i dane klienta
JoinLabs Sp. z o.o.
Wrocławska 6
01-493 Warszawa
NIP: 5213730423
Telefon:
Email:
Godziny otwarcia:
Recepcja: pon.-pt. 9:00 - 17:00
Infolinia: pon.-pt. 8:00 - 18:00
Zapraszamy do śledzenia aktualnych informacji na naszej wizytówce Google.
Dane do przelewu:
40 1140 2062 0000 2861 6100 1003
mBank S.A.
JoinLabs Sp. z o.o.
Wrocławska 6
01-493 Warszawa
NIP: 5213730423
Telefon:
Email:
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek
9:00 - 17:00
Na podany adres e-mail przyjdzie list przewozowy, jeśli go nie widzisz, sprawdź spam. Wydrukuj etykietę listu przewozowego.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz również osobiście oddać przesyłkę sklepie Żabka.
Wymiary i waga paczki
{{courierDataForm.packValidationMessage}}
Podaj datę odbioru paczki
Data odbioru paczki:
Podaj przedział godzinowy odbioru paczki
Wybierz przedział godzinowy odbioru paczki:
{{courierDataForm.receiveTimeValidationMessage}}
Na podany adres e-mail przyjdzie list przewozowy, jeśli go nie widzisz, sprawdź spam. Wydrukuj etykietę listu przewozowego.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz również osobiście oddać przesyłkę sklepie Żabka.
Wymiary i waga paczki
{{courierDataForm.packValidationMessage}}
Podaj datę odbioru paczki
Data odbioru paczki:
Podaj przedział godzinowy odbioru paczki
Wybierz przedział godzinowy odbioru paczki:
{{courierDataForm.receiveTimeValidationMessage}}
Jak przygotować sprzęt do wysyłki
Przygotuj i zabezpiecz urządzenie przed wysłaniem. Przesyłka jest ubezpieczona, ale pamiętaj, że podczas transportu może być narażona na działanie wysokiej lub niskiej temperatury oraz będzie kilkakrotnie przenoszona przez kuriera.
Oczyść:
- wylej wodę i mleko z pojemników oraz przewodów zewnętrznych,
- usuń pozostałe resztki jedzenia, umyj i wysusz części,
- opróżnij, umyj i wysusz pojemnik na fusy,
- osusz tackę,
- opróżnij komorę mielenia i zaklej ją delikatną taśmą,
- zabezpiecz pozostałe ruchome części delikatną taśmą.
Skompletuj:
- spakuj wszystkie elementy, które są niezbędne do zdiagnozowania problemu (np. dysza, pojemnik na mleko, kolba, itp.),
- pozostaw w domu: instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną, papierowe potwierdzenie zakupu, przewód zasilający, filtr, odkamieniacz, dozowniki, łyżeczki i pozostałe dodatki.
Zabezpiecz*:
- zabezpiecz obudowę, wtyczkę oraz każdy przesyłany dodatkowy element wyposażenia folią bąbelkową, tak aby wzajemnie się nie uszkodziły i nie porysowały,
- zabezpiecz przed porysowaniem delikatne części urządzenia (szczególnie obudowę z czarnego plastiku), np. poprzez oklejenie ich folią,
- spakuj urządzenie do pudełka (rekomendujemy wykorzystanie oryginalnego opakowania wraz ze styropianowymi wkładami, które jest najlepszym sposobem zabezpieczenia sprzętu),
- jeśli korzystasz z innego opakowania, pamiętaj, że powinno być nieco większe od wysyłanego sprzętu (o ok. 6 cm z każdej strony),
- zabezpiecz urządzenie ze wszystkich stron (góra, dół i boki) styropianem, folią bąbelkową lub innym nadającym się do tego materiałem, tak aby zawartość nie przemieszczała się podczas transportu,
- zabezpiecz rogi przesyłki i upewnij się, że z opakowania nie wystają żadne ponadwymiarowe elementy,
- zaklej dokładnie karton, oznacz wyraźnie górną część,
- usuń z opakowania stare oznaczenia, listy przewozowe, naklejki,
- wydrukuj i przyklej na górze lub z boku przesyłki list przewozowy.
Więcej szczegółów dotyczących zasad pakowania przesyłki znajdziesz w zakładce „Jak wysłać sprzęt?”.
* nie dotyczy urządzeń dostarczanych osobiście do serwisu.
Podsumowanie
Moje dane:
{{courierDataForm.fields.firstname.value}} {{courierDataForm.fields.lastName.value}}
{{personalDataForm.fields.firstname.value}} {{personalDataForm.fields.lastName.value}}
Telefon:
{{courierDataForm.fields.phone.value}}
{{personalDataForm.fields.phone.value}}
Adres e-mail:
{{courierDataForm.fields.email.value}}
{{personalDataForm.fields.email.value}}
Sposób dostarczenia do serwisu:
Osobiście
Kurier
{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}}, {{courierDataForm.fields.localNo.value}}
{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}
{{courierDataForm.fields.receiveDate.value}}
{{courierDataForm.fields.receiveTimeStart.value}} - {{courierDataForm.fields.receiveTimeEnd.value}}
Sposób zwrotu po naprawie:
Osobiście
Kurier
{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}} {{courierDataForm.fields.localNo.value}}
{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}
Podstawa naprawy:
Gwarancyjna
Pogwarancyjna
Reklamacja poprzedniej naprawy
Produkt:
{{product.subgroupName}} {{product.brandName}} {{product.name}}
Powód zgłoszenia:
{{product.cause}}
Akceptowalny koszt naprawy bez konsultacji:
{{valuationForm.fields.approvedCost.value}} zł
Dane do faktury
{{valuationForm.fields.firstname.value}} {{valuationForm.fields.lastName.value}}
{{valuationForm.fields.company.value}}
{{valuationForm.fields.street.value}}
{{valuationForm.fields.postal.value}} {{valuationForm.fields.city.value}}
NIP: {{valuationForm.fields.nip.value}}
Dane zostały wysłane
Numer Twojego zgłoszenia to {{finish.repairSubsequentId}}
Jeśli nie widzisz potwierdzenia, sprawdź spam w skrzynce pocztowej.
Wróć do strony głównej Jak przygotować sprzęt?{{error.label}}