Reklamacje
Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.
Reklamację możesz złożyć w terminie 2 lat od dnia otrzymania paczki z towarem.
Pamiętaj, że niezgodność towaru stanowiąca podstawę do złożenia reklamacji musi istnieć w momencie dostarczenia towaru. Reklamacje towaru z powodu niezgodności powstałych po dostarczeniu towaru nie będą uwzględniane.
Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:
KROK 1 – ZŁÓŻ REKLAMACJĘ
W ramach reklamacji możesz:
- domagać się wymiany towaru na nowy albo jego naprawy albo
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy sprzedaży (czyli dokonać zwrotu towaru) – pod warunkiem, że zachodzi jeden z przypadków wskazanych w art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (m.in. brak naprawy lub wymiany towaru pomimo złożenia reklamacji).
Reklamację zawierającą jedno z powyższych żądań wyślij do nas drogą mailową. Oprócz żądania reklamacyjnego, w wiadomości mailowej umieść następujące elementy:
- Twoje imię i nazwisko;
- numer zamówienia;
- Numer reklamowanej części;
- numer rachunku bankowego;
- datę dostarczenia towaru;
- opis dostrzeżonej niezgodności (uszkodzenia, wybrakowania) towaru.
Ponadto, jeżeli to możliwe, dołącz do maila fotografie przedstawiające niezgodność towaru.
Gotową reklamację powinieneś wysłać pod adres: zamowienia@delonghiserwis.pl
KROK 2 – POCZEKAJ NA ODPOWIEDŹ
Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową.
W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.
KROK 3 – REALIZACJA REKLAMACJI
W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.
Wymiana lub naprawa towaru
Jeżeli w reklamacji domagałeś się wymiany towaru na nowy lub jego naprawy, odbierzemy od Ciebie reklamowany towar w uzgodnionym z Tobą terminie, chyba że zgodzisz się na jego samodzielne odesłanie (na nasz koszt). Następie, dostarczymy Ci nowy towar lub towar naprawiony.
Obniżenie ceny towaru
Jeżeli natomiast domagałaś się obniżenia ceny towaru, zwrócimy Ci różnicę pomiędzy ceną pierwotną a ceną obniżoną w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji.
Zwrot towaru
W przypadku, gdy w ramach reklamacji postanowiłeś odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić towar), po otrzymaniu naszej odpowiedzi o uwzględnieniu reklamacji, powinieneś odesłać towar (przesyłką pocztową lub kurierską) na poniższy adres:
JOINLABS Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 6
01-493 Warszawa
W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów. Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł.
Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.
Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za towar.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem zamowienia@delonghiserwis.pl lub telefonicznie pod numerem: 22 123 04 00.