Regulamin sklepu

§ 1. Postanowienia ogólne 

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”), określa zasady i warunki korzystania ze sklepu internetowego „JOINLABS”, działającego pod adresem internetowym https://delonghiserwis.pl/ (dalej: „Sklep”). 
  1. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”). 
  1. Sklep stanowi własność JOINLABS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres siedziby: ul. Wrocławska 6, 01-493 Warszawa), wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000973554, posiadającej NIP: 5213730423, numer REGON: 364223583, posiadającej kapitał zakładowy w wysokości 440.000,00 zł (czterysta czterdzieści tysięcy złotych) opłacony w całości (dalej: „Sprzedawca”). 
  1. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pomocą: 
  1. poczty elektronicznej – pod adresem: zamowienia@delonghiserwis.pl;  
  1. poczty tradycyjnej – pod adresem: ul. Wrocławska 6, 01-493 Warszawa; 
  1. telefonu pod numerem 22 123 04 00.  
  1. W ramach wykonywanej działalności, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów, które mogą być nabywane przez Kupujących; 
  1. Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych) (dalej: „DSA”), Sprzedawca wyznaczył punkt kontaktowy służący do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich UE, Komisją Europejską, Radą ds. Usług Cyfrowych oraz Użytkownikami Serwisu w sprawach objętych regulacją DSA. Punkt kontaktowy jest dostępny pod adresem: zamowienia@joinlabs.plKontakt może być prowadzony w języku polskim. 
  1. Informacje o Towarach dostępnych w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (dalej: „Kodeks cywilny”). 
  1. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, Klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności. 

§ 2. Definicje 

Użyte w Regulaminie wyrazy pisane wielką literą mają następujące znaczenie: 

  1. Dzień roboczy – dzień niebędący sobotą, niedzielą lub innym dniem wolnym od pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy; 
  1. Klient – Użytkownik lub Kupujący; 
  1. Kodeks cywilny – termin zdefiniowany w § 1 ust. 6 Regulaminu; 
  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 
  1. Kupujący – osoba będąca Konsumentem, Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży lub podjęła działania zmierzające do jej zawarcia; 
  1. Niezgodność – rozumie się przez to niezgodność Towaru z Umową sprzedaży (kryteria oceny zgodności Towaru z Umową sprzedaży określa art. 43b ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta) albo  
  1. Polityka prywatności – dokument zawierający informacje o przetwarzaniu danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę; 
  1. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową; 
  1. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej; 
  1. Regulamin – termin zdefiniowany w § 1 ust. 1 Regulaminu; 
  1. Sprzedawca – termin zdefiniowany w § 1 ust. 3 Regulaminu; 
  1. Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, którą może nabyć Kupujący, w szczególności części zamienne i akcesoria do sprzętów i urządzeń DeLonghi, Kenwood i Braun; 
  1. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, na podstawie której Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność Towaru i wydać mu Towar, a Kupujący zobowiązuje się odebrać Towar i zapłacić Sprzedawcy cenę; 
  1. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; 
  1. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – termin zdefiniowany w § 1 ust. 2 Regulaminu; 
  1. Zamówienie – termin zdefiniowany w § 6 ust. 4 Regulaminu. 

§ 3. Wymagania techniczne 

  1. W celu prawidłowego korzystania przez Klientów ze Sklepu, niezbędne jest łącznie: 
  1. połączenie z siecią Internet; 
  1. posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet; 
  1. korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie na ekranie urządzenia dokumentów hipertekstowych, powiązanych w sieci Internet przez sieciową usługę WWW oraz obsługującej język programowania JavaScript, a ponadto akceptującej pliki typu cookies; 
  1. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. 
  1. W ramach Sklepu zabronione jest korzystanie przez Klientów z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi). 
  1. Sprzedawca informuje, że wykorzystuje kryptograficzną ochronę transferu elektronicznego oraz treści cyfrowych przez zastosowanie właściwych środków logicznych, organizacyjnych i technicznych, w szczególności w celu uniemożliwienia dostępu osobom trzecim do danych, w tym przez szyfrowanie SSL, stosowanie haseł dostępu oraz programów antywirusowych czy przeciw niechcianemu oprogramowaniu.  
  1. Sprzedawca informuje, że pomimo stosowania zabezpieczeń, o których mowa ust. 3 powyżej korzystanie z sieci Internet oraz usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone dostaniem się do systemu teleinformatycznego oraz urządzenia Klienta, szkodliwego oprogramowania lub uzyskaniem dostępu do danych znajdującym się na tym urządzeniu przez osoby trzecie. W celu zminimalizowania powołanego zagrożenia Sprzedawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub środków chroniących identyfikację w sieci Internet. 

§ 4. Zasady korzystania ze Sklepu 

  1. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami. 
  1. Dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym jest zabronione. 
  1. Ceny Towarów dostępnych w Sklepie są wrażone w złotych polskich (PLN) i stanowią wartość brutto (zawierają wszystkie obowiązkowe składniki ceny, w tym należny podatek VAT). 

§ 5. Umowa sprzedaży  

  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży, Kupujący powinien wykonać następujące czynności: 
  1. wejść na stronę internetową Sklepu; 
  1. w wyszukiwarce wybrać zakładkę „Części zamienne” i wpisać nazwę części lub numer części lub model urządzenia; 
  1. wybrać Towar i kliknąć przycisk „do koszyka”; 
  1. wejść w zakładkę „koszyk” i kliknąć przycisk „Przejdź do kasy”; 
  1. w wyświetlającym się formularzu wpisać lub wybrać następujące dane: 
  1. typ rozliczenia (rachunek lub faktura) 
  1. imię i nazwisko; 
  1. adres zamieszkania/prowadzenia działalności gospodarczej (ulica, numer domu, numer lokalu, miejscowość, kod pocztowy, kraj); 
  1. adres dostawy (jeżeli jest inny, niż adres zamieszkania/prowadzenia działalności gospodarczej); 
  1. opcjonalnie – firma i NIP (jeżeli Kupujący jest Przedsiębiorcą albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta); 
  1. adres poczty elektronicznej; 
  1. numer telefonu; 
  1. sposób płatności; 
  1. sposób dostawy; 
  1. numer paczkomatu do którego dostarczona zostanie przesyłka; 
  1. opcjonalnie – uwagi (komentarz) do zamówienia; 
  1. obowiązkowo zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o zapoznaniu się z Regulaminem Sklepu i Polityką prywatności oraz akceptacji ich postanowień;  
  1. opcjonalnie – zaznaczyć checkbox’a przy oświadczeniu o wyrażeniu zgody na otrzymywanie Newslettera; 
  1. kliknąć przycisk „Kupuję i płacę”, a następnie dokonać zapłaty za Towar zgodnie z wybranym sposobem płatności. 
  1. Kupujący może wybrać dostawę Towaru za pomocą paczkomatu Inpost lub odbiór osobisty pod adresem ul. Wrocławska 6, 01-493 Warszawa . W uzasadnionych przypadkach Sprzedawca może indywidualnie ustalić, że dostarczenie Towaru zamówionego do paczkomatu nastąpi przesyłką kurierską.  
  1. Zapłaty ceny za Towar Kupujący może dokonać przelewem przy wykorzystaniu systemu płatności Przelewy24; 
  1. Kliknięcie przez Kupującego przycisku „Kupuję i płacę” jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oferty zakupu wybranego Towaru (dalej: „Zamówienie”). 
  1. Na całym etapie składania Zamówienia Kupujący jest informowany o statusie dostępności Towaru. Dostępność Towaru oznacza czas realizacji Zamówienia rozumiany jako czas, w którym Sprzedawca kompletuje Zamówienie i przekazuje je do realizacji (dalej: „Dostępność Towaru”). Dostępność Towaru ma następujące oznaczenia: 
  1. „na zamówienie” – Towar jest dostępny w magazynie producenta, a czas jego sprowadzenia do magazynu Sprzedawcy wynosi do 3 (trzech) tygodni liczonych od dnia następnego po złożeniu i opłaceniu przez Kupującego Zamówienia;  
  1. „ograniczona dostępność” – Towar jest dostępny u producenta, jednak czas jego dostarczenia do magazynu Sprzedawcy przez producenta nie jest Sprzedawcy znany; w takim przypadku informacje o przybliżonym czasie realizacji Zamówienia Sprzedawca przekazuje Kupującemu na bieżąco; 
  1. „chwilowa niedostępność” – Towar jest aktualnie niedostępny i nie można go zamówić; 
  1. „w magazynie” – Towar znajduje się w magazynie Sprzedawcy i jest dostępny od ręki. 
  1. Po złożeniu Zamówienia, Kupujący otrzymuje na podany przez niego adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia z jego podsumowaniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia nie stanowi przyjęcia oferty Kupującego.  
  1. Po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca podejmuje czynności mające na celu skompletowanie całości Zamówienia.  
  1. W przypadku Zamówienia złożonego na Towary o różnych statusach Dostępności Towaru, czas realizacji Zamówienia jest właściwy dla Towaru o najdłuższym czasie oczekiwania na skompletowanie. Jeżeli Kupujący chce uniknąć oczekiwania na realizację Zamówienia do czasu skompletowania wszystkich Towarów z różnymi statusami Dostępności Towaru, może złożyć oddzielne Zamówienia, uwzględniając status Dostępności Towaru. Składając poszczególne Zamówienie na Towary o jednolitym statusie Dostępności Towaru, każde Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie zgodnym z ich dostępnością. 
  1. Sprzedawca jest uprawniony do przyjęcia oferty Kupującego w całości lub w części. 
  1. Po skompletowaniu Zamówienia Kupujący otrzymuje na podany przez niego adres poczty elektronicznej: 
  1. potwierdzenie całości Zamówienia i przekazania go do wysyłki albo 
  1. potwierdzenie części Zamówienia i przekazanie go do wysyłki – w takim przypadku Sprzedawca wskaże, do której części oferty na Towary nie przyjął Zamówienia. 

(dalej: „Potwierdzenie Zamówienia”).   

  1. Potwierdzenie Zamówienia jest równoznaczne z przyjęciem przez Sprzedawcę oferty Kupującego, w całości lub części.  
  1. Z chwilą przyjęcia oferty w całości lub części między Sprzedawcą a Kupującym dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży, w zakresie Towarów wskazanych w wiadomości, o której mowa w ust. 10 powyżej.  
  1. W przypadku braku możliwości przyjęcia oferty Kupującego w całości, Sprzedawca poinformuje Kupującego o przyczynach nieprzyjęcia oferty w całości i niezwłocznie – jeżeli Zamówienie zostało wcześniej opłacone – zwróci Kupującemu cenę Towaru, co do którego Sprzedawca oferty nie przyjął.  
  1. Jeżeli złożone Zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 2 (dwóch) Dni roboczych od dnia jego złożenia, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży i anulować Zamówienie w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia bezskutecznego upływu terminu na opłacenie Zamówienia. Odstąpienie od Umowy sprzedaży i anulowanie Zamówienia następuje poprzez wysłanie przez Sprzedawcę stosownego oświadczenia pod adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego. 

§ 6. Dostarczenie Towarów 

  1. Sprzedawca realizuje wysyłkę Towarów pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 
  1. Koszty wysyłki Towaru pokrywa Kupujący, który uiszcza je równocześnie z zapłatą ceny za Towar – Sprzedawca może określić minimalną wartość zamówienia, powyżej której, Kupujący nie będzie ponosił kosztu wysyłki. W przypadku zwrotu części Towarów, który spowoduje, że wartość Zamówienia wynosi mniej niż minimalna wartość Zamówienia, która uprawniła Kupującego do nieponoszenia kosztu wysyłki (dalej: Darmowa wysyłka”), Kupujący traci prawo do Darmowej wysyłki. Wartość zwracanej Kupującemu płatności ulega wtedy pomniejszeniu o kwotę kosztów wysyłki, która obowiązywałaby Kupującego, gdyby nie przysługiwała mu Darmowa wysyłka. Kwota ta zostanie obliczona na podstawie aktualnego kosztu wysyłki obowiązującego u Sprzedawcy. 
  1. Wysyłka Towaru następuje w ciągu 3 (trzech) Dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego Potwierdzenia Zamówienia, o którym mowa w § 5 ust. 10 Regulaminu. 
  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar zgodny z dotyczącą go Umową sprzedaży.  
  1. Towar dostarczony Kupującemu powinien znajdować się w nienaruszonym stanie. 
  1. W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Towaru w paczkomacie, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia bezskutecznego upływu terminu na odbiór Towaru. Odstąpienie od Umowy sprzedaży i anulowanie Zamówienia następuje poprzez wysłanie przez Sprzedawcę stosownego oświadczenia pod adres poczty elektronicznej podany przez Kupującego. Jeżeli przed odstąpieniem przez Sprzedawcę od Umowy sprzedaży Kupujący dokonał zapłaty za Towar, Sprzedawca zwraca mu wszystkie dokonane przez niego płatności niezwłocznie po dokonaniu odstąpienia od Umowy sprzedaży. W przypadku, gdy Kupujący zwróci się o ponowne wysłanie nieodebranego Towaru, Sprzedawca nie ma obowiązku ponoszenia kosztów ponownej wysyłki. Koszty ponownej wysyłki przesyłki ponosi Kupujący. Ponowna wysyłka zostanie zrealizowana po uiszczeniu przez Kupującego kosztów ponownej wysyłki według aktualnego kosztu wysyłki obowiązującego u Sprzedawcy. 
  1. Jeżeli Towar jest dostarczany przez kuriera, Kupujący powinien sprawdzić Towar w jego obecności. Jeśli paczka Towaru jest uszkodzona, Kupujący powinien spisać protokół uszkodzenia i skontaktować się ze Sprzedawcą. 

§ 7. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży 

  1. Postanowienia niniejszego § 8 dotyczą wyłącznie Kupującego będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta.  
  1. Kupujący ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wejścia w posiadanie Towaru przez niego lub wskazaną przez Kupującego osobę trzecią niebędącą przewoźnikiem. 
  1. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży, Kupujący wykonuje poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży (dalej: „Oświadczenie”). Do zachowania terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży wystarczy wysłanie Oświadczenia przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2 powyżej. 
  1. Oświadczenie może być złożone przez Kupującego w jakiejkolwiek postaci, w szczególności na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta. W celu usprawnienia realizacji prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Sprzedawca zaleca jednak złożenie Oświadczenia w sposób wskazany w ust. 5-8 poniżej.  
  1. Kupujący może złożyć Oświadczenie w postaci: 
  1. elektronicznej; 
  1. papierowej. 
  1. W przypadku wyboru Oświadczenia w postaci elektronicznej, Kupujący powinien przesłać pocztą elektroniczną pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu wiadomość zawierającą następujące elementy: 
  1. imię i nazwisko Kupującego; 
  1. adres poczty elektronicznej; 
  1. adres do korespondencji; 
  1. wyraźne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży; 
  1. wskazanie Towaru, którego dotyczy odstąpienie od Umowy sprzedaży; 
  1. numer Zamówienia; 
  1. data złożenia Zamówienia; 
  1. kody PKD działalności gospodarczej prowadzonej przez Kupującego (jeżeli Kupujący jest Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta). 
  1. W przypadku wyboru Oświadczenia w postaci papierowej, Kupujący powinien wydrukować i wypełnić formularz stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu a następnie wysłać go wraz Towarem pod adres wskazany w ust. 10 poniżej.  
  1. Sprzedawca przesyła Kupującemu potwierdzenie otrzymania Oświadczenia niezwłocznie po jego otrzymaniu, za pomocą poczty elektronicznej.  
  1. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Kupujący powinien odesłać Towar Sprzedawcy w terminie 14 (czternastu) dni od dnia dokonania odstąpienia od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 
  1. Odesłanie Towaru powinno nastąpić pod adres: 

JOINLABS Sp. z o.o. 

ul. Wrocławska 6 

01-493 Warszawa 

  1. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 
  1. Zwrot płatności dokonanych przez Kupującego następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę odesłanego Towaru lub dowodu jego odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Kupujący nie ponosi kosztów zwrotu dokonanej płatności. 
  1. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  
  1. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Kupującemu w przypadku, gdy: 
  1. Towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Kupującego lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  1. Towar jest rzeczą dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  1. Towar jest rzeczą, która po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, została nierozłącznie połączona z innymi rzeczami; 

§ 8. Reklamacje dotyczące Towarów 

  1. Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi względem Kupujących będących Przedsiębiorcami jest wyłączona. Dalsze postanowienia niniejszego § 9 dotyczą wyłącznie:  
  1. Kupującego będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta; 
  1. Niezgodności Towaru z Umową sprzedaży. 
  1. Towar dostarczony Kupującemu przez Sprzedawcę musi być zgodny z Umową sprzedaży.  
  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za Niezgodność istniejącą w chwili dostarczenia Towaru Kupującemu i ujawnioną w ciągu 2 (dwóch) lat od tej chwili, chyba termin przydatności Towaru do użycia jest dłuższy.  
  1. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Kupującemu przysługują uprawienia wskazane w art. 43d i n. Ustawy o prawach konsumenta. Realizacja uprawnień Kupującego wskazanych w zdaniu poprzedzającym następuje zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta oraz z postanowieniami niniejszego § 9. 
  1. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Kupujący może złożyć reklamację zawierającą żądanie: 
  1. naprawy Towaru albo 
  1. wymiany Towaru. 
  1. Reklamacja składana jest za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Sklepu. 
  1. Reklamacja powinna zawierać: 
  1. imię i nazwisko Kupującego; 
  1. adres poczty elektronicznej; 
  1. numer Zamówienia; 
  1. datę dostarczenia Towaru; 
  1.  Wskazanie numeru i nazwy reklamowanego Towaru 
  1. opis ujawnionej Niezgodności; 
  1. żądanie naprawy albo wymiany Towaru 
  1. Określenie sposobu odbioru Towaru po zakończeniu reklamacji (odbiór osobisty lub wysyłka do paczkomatu InPost). 
  1. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę żądania: 
  1. naprawy Towaru – Sprzedawca jest uprawniony do dokonania wymiany tego Towaru; 
  1. wymiany Towaru – Sprzedawca jest uprawniony do dokonania naprawy tego Towaru; 

– jeżeli wybrany przez Kupującego sposób doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży jest niemożliwy lub wymagałby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów.  

  1. W przypadku, gdy zarówno wymiana jak i naprawa Towaru są niemożliwe lub wymagałaby poniesienia przez Sprzedawcę nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.  
  1. Po rozpatrzeniu reklamacji, Sprzedawca udziela Kupującemu odpowiedzi na reklamację, w której: 
  1. uznaje reklamację oraz wskazuje planowany termin realizacji żądania Kupującego; 
  1. uznaje reklamację oraz informuje Kupującego o skorzystaniu przez Sprzedawcę z uprawnienia, o którym mowa w ust. 8 powyżej; 
  1. odmawia doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży z przyczyn wskazanych w ust. 9 powyżej; 
  1. odrzuca reklamację z powodu jej bezzasadności. 
  1. Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację za pomocą poczty elektronicznej w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania. 
  1. W przypadkach wskazanych w ust. 10 pkt 1-2 powyżej, Sprzedawca na własny koszt doprowadza Towar do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili otrzymania reklamacji i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Kupujący go nabył. 
  1. Kupujący udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Kupującego Towar na swój koszt.  
  1. Kupujący nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony. 
  1. W przypadku ujawnienia Niezgodności, Kupujący może złożyć Sprzedawcy oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy: 
  1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży z przyczyn wskazanych w ust. 9 powyżej; 
  1. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową sprzedaży zgodnie z ust. 12-13 powyżej; 
  1. Niezgodność występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży; 
  1. Niezgodność jest na tyle istotna, że uzasadnia odstąpienie od Umowy sprzedaży bez uprzedniego żądania od Sprzedawcy doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży; 
  1. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Towaru do zgodności z Umową sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. 
  1. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży może zostać złożone za pomocą poczty elektronicznej, pod adres wskazany w § 1 ust. 4 pkt 1 Regulaminu. 
  1. Oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży powinno zawierać: 
  1. imię i nazwisko Kupującego; 
  1. adres poczty elektronicznej; 
  1. numer Zamówienia; 
  1. datę dostarczenia Towaru; 
  1. opis ujawnionej Niezgodności; 
  1. wskazanie przyczyny złożenia oświadczenia, wybranej spośród przyczyn wskazanych w ust. 15 powyżej; 
  1. oświadczenie o obniżeniu ceny Towaru, wraz ze wskazaniem obniżonej ceny Towaru, albo oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. 
  1. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową sprzedaży. Sprzedawca zwraca Kupującemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa do obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny. 
  1. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli Niezgodność jest nieistotna.  
  1. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Kupujący niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Odesłanie Towaru powinno nastąpić pod następujący adres: 

JOINLABS Sp. z o.o. 

ul. Wrocławska 6 

01-493 Warszawa 

  1. Sprzedawca zwraca Kupującemu cenę Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zwrot ceny dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  1. Niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi opisanych powyżej, Kupującemu mogą przysługiwać uprawnienia z tytułu gwarancji jakości producenta. W przypadku objęcia Towaru taką gwarancją Sprzedawca przekazuje kartę gwarancyjną wraz z dostarczonym Towarem.  

§ 9. Własność intelektualna Sprzedawcy 

  1. Wszystkie elementy składowe Sklepu, w szczególności: 
  1. nazwa Sklepu; 
  1. logo Sklepu; 
  1. zdjęcia i opisy Towarów; 
  1. zasady działania strony internetowej Sklepu, wszystkie jej elementy graficzne, interfejs, oprogramowanie, kod źródłowy oraz bazy danych  

– podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej, ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym przepisów prawa Unii Europejskiej. 

  1. Jakiekolwiek korzystanie z własności intelektualnej Sprzedawcy bez jego uprzedniego, wyraźnego zezwolenia jest zabronione. 

§ 10. Przetwarzanie danych osobowych 

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://delonghiserwis.pl/polityka-prywatnosci/. 

§ 11. Pozasądowe rozwiązywanie sporów 

  1. Postanowienia niniejszego § 14 dotyczą wyłącznie Klientów będących Konsumentami. 
  1. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 
  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:  
  1. powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów i organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;  
  1. Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej; 
  1. Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 
  1. Klient może skorzystać także z platformy do internetowego rozstrzygania sporów (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 
  1. Sprzedawca informuje, że o ile taki obowiązek nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, nie korzysta on z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Ponadto, Sprzedawca nie zobowiązuje się do korzystania z platformy ODR, o której mowa w ust. 4 powyżej.  

§ 12. Zmiana Regulaminu 

  1. Sprzedawca może dokonać zmiany w Regulaminie w przypadku: 
  1. zmiany danych Sprzedawcy; 
  1. zmiany przedmiotu działalności Sprzedawcy; 
  1. rozpoczęcia dostarczania przez Sprzedawcę nowych usług, modyfikacji usług dotychczas dostarczanych lub zaprzestania ich dostarczania; 
  1. dokonania technicznej modyfikacji Sklepu wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu; 
  1. prawnego obowiązku dokonania zmian, w tym obowiązku dostosowania Regulaminu do aktualnego stanu prawnego.  
  1. O zmianie Regulaminu Klienci zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji na stronie internetowej Sklepu.  
  1. Do Umów sprzedaży zawartych przed dniem publikacji nowego Regulaminu na stronie internetowej Sklepu, stosuje się postanowienia ówcześnie obowiązującego Regulaminu. 

§ 13. Postanowienia końcowe 

  1. Prawem właściwym dla Regulaminu oraz wskazanych w nim Umów jest prawo polskie. Wybór prawa polskiego dokonany w zdaniu poprzedzającym nie pozbawia jednak Konsumenta ochrony wynikającej z przepisów prawa obcego, których nie można wyłączyć w drodze umowy i które znajdowałyby zastosowanie w razie braku wyboru prawa polskiego dokonanego w zdaniu poprzedzającym. 
  1. Częścią Regulaminu jest Załącznik nr 1 – Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. 
  1. Aktualna wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 17.10.2024 r. 

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu