Podstawa naprawy
Określ jaki typ naprawy chcesz zgłosić. Podstawowe różnice między naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną (lub poza gwarancyjną) opisaliśmy w uproszczeniu poniżej.
W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z warunkami gwarancji
Aby przejść dalej musisz wybrać typ naprawy.
Naprawa gwarancyjna
Przy spełnieniu wszystkich punktów:
W okresie gwarancyjnym
Jest dowód zakupu
Usterka wynika z wady fabrycznej
Sprzęt nie był naprawiany na własną rękę
Naprawa pogwarancyjna
Przy spełnieniu minimum 1 punktu:
W okresie pogwarancyjnym
Brak dowodu zakupu
Niewłaściwa eksploatacja
Uszkodzenie mechaniczne
Ponów naprawę
Skorzystaj, jeżeli posiadasz numer oraz token poprzedniej naprawy w naszym serwisie.
WybierzCo się zepsuło?
- {{option}}
- {{option}}
- {{option}}
{{product.selected.subgroup.name}} {{product.selected.brand.name}} {{product.selected.name}}
Najpierw wybierz kategorię produktu, który chcesz zgłosić do naprawy
Aby zobaczyć swój wybór, wybierz z list markę,rodzaj i model produktu
Warunki naprawy płatnej/Dowód zakupu
Załącz dowód zakupu
{{purchaseProofFilesName}}
Nie wybrano pliku
{{purchaseProofFilesError}}
Wybierz datę zakupu
{{ product.dateBuyError }}
Sprawdź czy nie minął okres gwarancji. Jeśli posiadasz Potwierdzenie udzielenia dodatkowej gwarancji (przedłużenie gwarancji z 2 do 3 lat pobrane ze strony DeLonghi) załącz je do zgłoszenia. Wzór certyfikatu
Data rejestracji produktu
{{ product.dateCertificateError }}
Dołącz plik z certyfikatem przedłużenia gwarancji (plik o wielkości maksymalnej 2MB)
{{certificateFilesName}}
Nie wybrano pliku
{{certificateFilesError}}
Warunki naprawy płatnej
Każda usterka wymaga indywidualnego podejścia - nasza praca przebiegnie w kilku etapach:
- Przeprowadzimy diagnozę i określimy powód usterki.
- Na przesłany w zgłoszeniu adres e-mail prześlemy proponowany plan przeprowadzenia naprawy oraz przedstawimy kosztorys.
- Po uzyskaniu akceptacji zamówimy niezbędne części i wykonamy naprawę.
- Poinformujemy, kiedy sprzęt będzie gotowy do odbioru.
Wybierz jaki dokument chcesz otrzymać:
Sposób dostarczenia i dane klienta
JoinLabs Sp. z o.o.
Wrocławska 6
01-493 Warszawa
NIP: 5213730423
Telefon:
Email:
Godziny otwarcia:
Recepcja: pon.-pt. 9:00 - 17:00
Infolinia: pon.-pt. 8:00 - 18:00
Zapraszamy do śledzenia aktualnych informacji na naszej wizytówce Google.
Dane do przelewu:
40 1140 2062 0000 2861 6100 1003
mBank S.A.
Na podany adres e-mail przyjdzie list przewozowy, jeśli go nie widzisz, sprawdź spam. Wydrukuj etykietę listu przewozowego.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz również osobiście oddać przesyłkę sklepie Żabka.
Wymiary i waga paczki
{{courierDataForm.packValidationMessage}}
Podaj datę odbioru paczki
Data odbioru paczki:
Podaj przedział godzinowy odbioru paczki
Wybierz przedział godzinowy odbioru paczki:
{{courierDataForm.receiveTimeValidationMessage}}
Jak przygotować sprzęt do wysyłki
Przygotuj i zabezpiecz urządzenie przed wysłaniem. Przesyłka jest ubezpieczona, ale pamiętaj, że podczas transportu może być narażona na działanie wysokiej lub niskiej temperatury oraz będzie kilkakrotnie przenoszona przez kuriera.
Oczyść:
- wylej wodę i mleko z pojemników oraz przewodów zewnętrznych,
- usuń pozostałe resztki jedzenia, umyj i wysusz części,
- opróżnij, umyj i wysusz pojemnik na fusy,
- osusz tackę,
- opróżnij komorę mielenia i zaklej ją delikatną taśmą,
- zabezpiecz pozostałe ruchome części delikatną taśmą.
Skompletuj:
- spakuj wszystkie elementy, które są niezbędne do zdiagnozowania problemu (np. dysza, pojemnik na mleko, kolba, itp.); w zgłoszeniu podaj numer seryjny urządzenia,
- pozostaw w domu: instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną, papierowe potwierdzenie zakupu, przewód zasilający, filtr, odkamieniacz, dozowniki, łyżeczki i pozostałe dodatki.
Zabezpiecz*:
- zabezpiecz obudowę, wtyczkę oraz każdy przesyłany dodatkowy element wyposażenia folią bąbelkową, tak aby wzajemnie się nie uszkodziły i nie porysowały,
- zabezpiecz przed porysowaniem delikatne części urządzenia (szczególnie obudowę z czarnego plastiku), np. poprzez oklejenie ich folią,
- spakuj urządzenie do pudełka (rekomendujemy wykorzystanie oryginalnego opakowania wraz ze styropianowymi wkładami, które jest najlepszym sposobem zabezpieczenia sprzętu),
- jeśli korzystasz z innego opakowania, pamiętaj, że powinno być nieco większe od wysyłanego sprzętu (o ok. 6 cm z każdej strony),
- zabezpiecz urządzenie ze wszystkich stron (góra, dół i boki) styropianem, folią bąbelkową lub innym nadającym się do tego materiałem, tak aby zawartość nie przemieszczała się podczas transportu,
- zabezpiecz rogi przesyłki i upewnij się, że z opakowania nie wystają żadne ponadwymiarowe elementy,
- zaklej dokładnie karton, oznacz wyraźnie górną część,
- usuń z opakowania stare oznaczenia, listy przewozowe, naklejki,
- wydrukuj i przyklej na górze lub z boku przesyłki list przewozowy.
Więcej szczegółów dotyczących zasad pakowania przesyłki znajdziesz w zakładce „Jak wysłać sprzęt?”.
* nie dotyczy urządzeń dostarczanych osobiście do serwisu.
Podsumowanie
Moje dane:
{{courierDataForm.fields.firstname.value}} {{courierDataForm.fields.lastName.value}}
{{personalDataForm.fields.firstname.value}} {{personalDataForm.fields.lastName.value}}
Telefon:
{{courierDataForm.fields.phone.value}}
{{personalDataForm.fields.phone.value}}
Adres e-mail:
{{courierDataForm.fields.email.value}}
{{personalDataForm.fields.email.value}}
Sposób dostarczenia do serwisu:
Osobiście
Kurier
{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}}, {{courierDataForm.fields.localNo.value}}
{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}
{{courierDataForm.fields.receiveDate.value}}
{{courierDataForm.fields.receiveTimeStart.value}} - {{courierDataForm.fields.receiveTimeEnd.value}}
Sposób zwrotu po naprawie:
Osobiście
Kurier
{{courierDataForm.fields.street.value}} {{courierDataForm.fields.streetNo.value}} {{courierDataForm.fields.localNo.value}}
{{courierDataForm.fields.postal.value}} {{courierDataForm.fields.city.value}}
Podstawa naprawy:
Gwarancyjna
Gwarancja przedłużona (3-letnia)
Pogwarancyjna
Produkt:
{{product.selected.subgroup.name}} {{product.selected.brand.name}} {{product.selected.name}}
Powód zgłoszenia:
{{product.cause}}
Akceptowalny koszt naprawy bez konsultacji:
{{valuationForm.fields.approvedCost.value}} zł
Dane do faktury
{{valuationForm.fields.firstname.value}} {{valuationForm.fields.lastName.value}}
{{valuationForm.fields.company.value}}
{{valuationForm.fields.street.value}}
{{valuationForm.fields.postal.value}} {{valuationForm.fields.city.value}}
NIP: {{valuationForm.fields.nip.value}}
Dane zostały wysłane
Numer Twojego zgłoszenia to {{finish.repairId}}
Jeśli nie widzisz potwierdzenia, sprawdź spam w skrzynce pocztowej.
Wróć do strony głównej Jak przygotować sprzęt?{{error.label}}